vineri, 3 aprilie 2009

"romania"- tara care ar tebui stearsa dupa harta ca stat



Mai scarba de ceva, ca astazi de tara asta, nu mi-a fost niciodata. As vrea sa pot sa cred ca nu gandesc eu corect,insa imi este foarte greu.
La cum se poate lua o decizie de arestare in "tara lui Papura Voda" ma gandesc ca fac o facultate de pe banciile careia voi iesi ....inamicul nr.1 al populatiei!
Tin sa precizez ca nu il am la suflet pe omul asta ca nu mi-a ajuns acolo, deci nu discut din alt unghi decat cel obiectiv.
Revin asupra anchetei,decursuri si deciziilor....

Mandatul de aducere

Act procedural, reglementat in cap. II, t. V, C. pro. pen.,partea generala. Legea prevede ca o persoana poate fi adusa in fata organului de urmarire penala sau a instantei de judecata, pe baza unui mandat de aducere, daca, fiind anterior citata, nu s-a prezentat, iar ascultarea ori prezenta ei este necesara.
Invinuitul (inculpatul) poate fi adus cu mandat, chiar daca nu a fost chemat prin citatie, in situatia in care organele judiciare constata motivat ca, in interesul rezolvarii cauzei, se impune aceasta masura. (Aceasta constatare motivata nu a existat in caz, dat fiind faptul ca inculpatul nu reprezenta un pericol pentru societate).

Dupa ce "inculpatul" a plecat de la domiciliu cu propria masina, condusa tot de el..."w t f?" acesta "incatusat si flancat de ofiterii de la trupele speciale, a fost urcat intr-una din masinile de la S.P.I.R. si adus, in jurul orei 21:00, de la Politia Capitalei la Judecatoria Sectorului 1.Procesul a inceput insa patru ore mai tarziu. Pana atunci, avocatii au studiat dosarele." Omul trebuia neaparat arestat pentru ca altfel nu se putea studia niciun dosar!

Rusine ,Rusine,Rusine! de 3 ori Rusine! Daca astea-s regulile dupa care ne ghidam in tara asta recunosc ca voi emigra!

Imi e rusine cu oameni care "ne conduc" spre abis nu spre varfuri, imi e rusine cu fete porcine care zambesc la Tv ca maimutele la aparatul foto......si cred ca si altora le e rusine cu ei, cand ei ar trebui sa fie cei rusinati nu numai rusinosi. Insa soriciul e prea gros. As vrea sa-i vad pe toti nu pentru 29 de zile ci pentru 29 de ani in penitenciare de maxima securitate ca pe niste criminali in serie.

Tind sa ii cred pe cei mai mari cand spuneau ca era mai bine inante de '89.

Sunt trista si nu cred ca-mi va trece prea curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu