joi, 16 aprilie 2009

STRES BORTOS

(un scenariu )

A - insarcinata in luna a 6-a, casnica.
B - munceste.

B intra pe usa ,in casa, obosit si fara chef prea mult...

(discutie langa usa)

A. De ce minti ma?
B. Ce ai fata? Ai baut gaz? Abia am intrat pe usa! ce sa mint?
A. Nu conteaza ...vroiai sa minti!
B. Ce ai mai fata? (se inchina)Doamne! Vroiam sa dau "buna ziua"!
A. Vezi? Vroiai sa minti.
B. (pune o fata uimita) Adica?
A. Adica de ce crezi tu ca e ziua buna? Vroiai sa ma minti! De ce?
B. De ce ma? Ce aveam sa te mint? Dementa naibi, ca mi-ai mancat sufleteul din mine. Esti paranoica? Ce ai?Auzi , vreau sa mint ca dau buna ziua sau dau buna ziua ca vreau sa mint sau sa ma ia dracu ca nu mai inteleg nimic.
A.(linistita si zambitoare) De ce te agiti? Zi ca vrioai sa minti si gata!
B.(disperat) De ceeee? De ce sa mint? Vroiam doar sa dau buna ziua, sa te pup si sa-ti spun ce am facut azi la munca.

(se aseaza pe canapea)

A. De ce sa ma pupi?Ai facut vreo prostie.Pai normal...Ce ai facut?Zi repede si nu ma minti.
B . Mai fata, nu ti se pare normal sa te pup? Te pup pentru ca te iubesc, ca esti sotia mea si ca esti mama copilului meu!
A.(emotionata) Da?
B. Da!
A. Of iubitule, iarta-ma. Sunt cam zapacita de la un timp. Nu stiu ce e cu mine. Ma enervez cam repede ,nu?
B.(retras) Delirezi cam mult de la o vreme ...da!
Nu e nimic. De la sarcina,poate.Oricum te iubesc zapacila.

(Dupa alte cateva clipe de tandrete)

A. Si ? Ce ai facut azi la munca?
B.(foarte incantat)Pai asta vroiam sa-ti zic...sti ca trebuia sa vina boss-ul mare de la Sediul Central...
A.(nerabdatoare) Si?
B.Azi a venit! Mi-am prezentat proiectul si.....(tropaie din picioare, se ridica dupa canapea, tipa)...m-a pus director zonal!
(se saruta, sar intr-un picior...)
A.Stai ! Burta! NASC!
B.Ce ai ma ? ti-e rau? cum sa nasti in luna a 6-a?
A. Pai ce? Am zis eu ca nasc acum? (rade)
B.(se inchina) Pai esti tu sanatoasa?
A. Nu! Dar te iubesc!

(dupa cateva secunde B pleca sa se schimbe. A ramane singura pe canapea)

A. Pai da, tu avansezi ...si eu o sa avansez, dar la oale si cratite, biberaone,scutece, scutece,biberoane...ce viata...avansam...(ofteaza).

(B se intoarce)

A. Mancam ceva bun?
B.Ce?
A. Nu stiu! Faci cinste, ca ai avansat!
B. Mergem in oras?
A.Nu , n-am chef.
B.(ofteaza) Comand o pizza?
A.PIZZA? BLEAH!
B.Atunci ce?
A. Nu stiu! ceva bun!
B. Dulce?
A.(serioasa)Ceva bun de mancare!Ce dulce visezi? Ti-e rau?
B. Peste?
A. Nu!
B.Paste?
A. Nu!
B.Ciorbita, tocanita,ce?
A. Nu stiu! Parca as manca un cremsnit!
B.Dar esti culmea draga! Tie ti-e bine ca vrei prajituri acum?
A. Pai mi-a trecut foamea pana te-ai gandit tu. Vreau cremsnit!
B. Bine, merg sa-ti iau!

(se schimba B, o pupa si inainte sa iasa pe usa...)

A. Stai!Mai bine imi iei altceva!
B. Ce? (cu glasul sfarsit) Ce?
A. Nu stiu! Stai un pic...

( A isi da cu mana prin par, se mangaie pe burtica)

A. Tu ce vrei bebe sa papam?
Eclere?Dar nu, ca au prea multa crema...
Savarine? Nu, ca mi se face rau de la frisca...

(B se ingalbeneste. A se apropie de el, ii da haina jos)
A. Sti ce? Mai bine comandam o PIZZA!

THE END

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu