joi, 26 martie 2009

Asta e de 12 noaptea.....+18


M-a intrebat iubitul meu de ce nu scriu de el?! Pentru ca nu am un iubit...Dar o sa fac un efort sa-i pomenesc numele pe aici, asa ca viitor presedinte de tara,o chestie normala in familia noastra! (sper ca s-a observat, da? a cui familie...) :D
Pe persoana fizica , pentru ca cea juridica plateste prea mult la stat, declar ca sunt asa de racita ca nu mai pot. Si daca se intreaba cineva cum scriu, nu stiu nici eu, dar de vorbit, vorbesc precum "care este"si nu e usor sa ii suporti pe toti cand fac misto de tine.
Mai nou am planuri mari, vreau sa dorm! Ce? asta nu e plan ,ah? Cand ai insomnii si dormi doar 4 ore pe noapte, zi sau cand mai apuci...e mare plan!!! Tocmai a intrat Terminator( betivul satului) in camera...Ma impusca cu pistolul de Playstation...(astea-s rezultatele cand asculti prea mult Parazitii). Iar a trecut anul si eu nu m-am dus sa-mi dau examenul de soferi. Naiba e al doilea an. Mai am timp si mai am eu cunostinte care au facut asa si acum au si A-ul! =)) funny! Trec de la un subiect la altul ...nu Ruxandra ...nu si-a dat nimeni seama :D. Stau aici cu un "Cat de mare e un catel mic?" , cea mai tembela fiinta din viata mea!(patrupeda, ca bipezi sunt mai multi). Cat pot sa-l iubesc pe animal...Cat m-a ascultat pe mine Stress, cat m-a suportat, cat mi-a alinat supararile...E super tare frate!

Ascult Tudor Gheorghe "Au innebunit salcamii ( si tu vrei sa fiu cuminte?)" ....Cum zicea lumea prin sat "cei mai tari sunt oltenii" si dreptate mai avea...

Ma retrag cu ganduri indepartate inspre Occident , sa-l invadam!
Pace si liniste!

P.S.: AMINTESC DE IUBITUL MEU! ( e bine?) :* Stiu ca ma iubesti! (sau cum era textul)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu