vineri, 27 martie 2009

Iubire vs. Bani



Ce-mi pasa mie de averi si de nestemate daca nu sunt fericita? Nu frate, daca nu ai pe cineva care sa te iubeasca asa cum esti, eu nu vad nicio fericire. Banii? Banii te bucura doar pe moment, dar niciodata nu vor putea fi aducatori de fericire neconditionata si permanenta. Adica toate strambele, uratele si nasoalele au pe cate cineva, iar eu? ce puii mei , sunt oare cu vorbe pe carti? Ca sa dea naiba daca merge ceva. Nici nu mai stiu ce sa mai cred , din 3 relatii am facut rahatul praf. Nu ca as vrea neaparat sa ma casatoresc, dar cand sti ca acasa, dupa o zi groaznica in jungla orasului, te astepta persoana care reuseste sa te faca sa plutesti , sa te simti in al 9-lea cer, parca vezi cu alti ochi viata. Nu mai avem stare sa ii ascultam pe cei din jurul nostru, suntem foarte grabiti.Ne axam doar pe cum sa facem mai multi bani, dar valoarea si bogatia sufleteasca o lasam pe plan secund . Am observat in ultimul timp discutii aprinse despre sex (poate prea aprinse pentru un om care e in doliu, inca) si am inteles ca majoritatea nu mai vrea implicare sentimentala din cauza lipsei increderii. Dar copii increderea se castiga (sau se pierde) , nu poti spune:"Gata de azi am incredere in X,Y." Stresul , agitatia, viteza cu care traim astazi ne provoaca mai mult decat in orice timp trait de la inceputuri. De aceea, cred ca ar trebui sa fim mai echilibrati, sa putem pune in balanta cei 2 plamani ai vietii si sa vedem daca nu cumva, la o linie trasa ca o vedere de ansamblu, iubirea e mai importanta decat orice pe lume! Cred in continuare ca iubirea aduce fericirea iar banii o intretin!

Pace si liniste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu