sâmbătă, 21 martie 2009

Cacat Vasile? ba nu Cacat Ion...


Cam asta se intampla la mine in sat, unde , in functie de anotimp , lumea are diferite activitati. Prima ar fi aceea ca tot romanul vara la mare inchiriaza , iar a doua care tine cea mai mare parte a anului este barfa tata. Barfa,barfa si iar barfa....pai mi se si pare normal ca ce sa faci 9 luni? numeri bani ,asta pana in Craciun ca se mai subtiaza portofelul si continui cu ...BARFA.
De ce sunt eu suparata asa tare? Pentru ca azi o "una" (imi pare rau dar aia nu era doamna) , mi-a facut cainele ghioarla?! De ce? pentru ca animalul meu e de talie mare si catelul ei latra la el. Dar..."ghioarla"? Ce i-o fi facut cainele? Cainele e caine ca nu miorlaie sau cel putin asa cred eu. Si acum fie vorba intre noi care e mai "ghioarla"? Fica-sa ca a turnat un copil la 15 ani(cu autor necunoscut) sau cainele meu ? Dar daca (h)-IQ unora e sub 50 ...si au auzit ei ca daca trec peste 50 il pot vinde, ce sa ceri nene.?.!.
Imi pare atat de rau ca s-a stricat Costinestiul de la oameni de genul asta , dar poate ca o merita si cum nu prea mai sta tineret pe anotimpurile astea pe aici. . .
Dintr-o statiune a tineretului a ajuns o epava, la fel ca cea de pe mare...

Pace si liniste ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu