miercuri, 11 martie 2009

Piatra ROZ


Iar eu? DA tot eu. Imi fac azi un test :"Ce ritual magic iti aduce iubirea?" Iata rezultatele:

Magia pietrei roz

Iti place sa privesti viata cu seninatate si incerci sa vezi de fiecare data si partea plina a paharului. Ai o personalitate optimista si vesela, fiind o prezenta placuta pentru toti cei din jurul tau. Te indragostesti repede, fiind o fire vulcanica, dar si visatoare si atragi sexul opus prin aparenta ta inocenta.

Vei atrage iubirea utilizand Magia pietrei roz, mai precis a cristalului de cuart roz. Ai nevoie de un cuart roz, pe care trebuie sa il lasi la lumina lunii in trei nopti cu Luna Plina. Astfel, se va incarca de energie pozitiva si iti va aduce iubirea pe care ti-o doresti. Poarta aceasta amuleta magica aproape de piept, in zona inimii, fara sa se vada (direct pe piele).


Ba ma lasi? Si daca nu ...canci iubire? Vorba lui Mihai Bendeac...ia ziceti-mi si mie niste moduri de agatat ca eu am lipsit la ora aia...
Mi-e rau numai daca stau sa ma gandesc ca eu nu-mi aduc aminte nici ce zi e uneori si mai trebuie sa tin minte si 3 nopti cu luna plina...=)) Daca e sa astept toti satelitii naturali raman "fata batrana".

Pace si liniste (ca destul haos e in jur)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu