duminică, 22 februarie 2009

Cateii mei preferati


Care va sa zica m-am apucat eu de scris, iar.
Pai de ce nu, daca tot exista in jur tot felul de muze si "muzi", mai ales.
Am iesit aseara. Unde naiba daca nu la distractie. Distractia in satele astea pe aici ar putea devenii istoria neagra a distractiei in sine. Pai maneaua e la ea acasa, cu cantaciosi,stiu ca rimeaza,nu zic, cu trompetisti renumiti(la ei in baie ,poate) ,cu tot felul de tuciurii, care mai decare cu "lante" si "brataruri" fara numar.
Din sat in sat ajungi cu greu, M..a Romana vegheaza!
E foarte frumos la noi la tara...se mananca viermii intre ei, mai ceva ca in cavou. Cu pistoale(cu apa),urmariri cu masini(furate), combinatii la colt de strada cu coca (Coca-Cola), trafic de femei (gonflabile) s.a.m.d. Tare ,nu? NU!

Si cateii tot catei raman! Sa nu mai zic de cateluse, ca ele sunt si mai multe si mai maidaneze( hai sa nu se supere). Am avut aseara o demonstratie pe cinste !


Pace si iubire dragii mei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu