joi, 19 februarie 2009

Zi de "zile mari"

Ma trezesc dimineata cu mama in camera:"Draga tu nu ai examen azi?" ,oare chiar trebuia sa-mi strice dimineata? Se mai intampla. Plec eu, minunata , ma urc in "butobuz" si ma indrept catre orasul imputit. Dupa 45 de minute iata-ma in gara de gunoi, pardon ,gara de aurolaci si "pardoanele" pot continua. Continuam traseul cu 40-ul la faculta.Ma opresc sa refulez in baie la Mc. si imi iau un suc de portocale, unde vanzatoarea era atat de dulce cu clientii incat cred ca urmatorul client a facut diabet.
Ajung, in sfarsit, la scoala, ma enerveaza unu, fara nume ca e fan blogul meu, dar imi trece. Ajung in sala, nu tu emotii ca n-am invatat dar iau si examenul asta . Iau 8 ma ca m-a ajutat profu! Nu, nu m-a ajutat sa iau 8 , m-a ajutat in minus pentru caaaa......Mi-a gresit 2 raspunsuri...PROFU'.

Ies in afara stresului ce ma inconjura ca erau multi acolo stresati, stresanti si stresi. Cumpar un 'chil' de cartofi si niste 'aripe'(ca la tara la bunicu) de pasare si plec la Vaca sa halim, bagam la ghiozdan, facem plinu' sau orice sa tina stomacul ocupat! Dupa 3 ore plec spre casa ,suna...mama: 'Hai mama ca ai plecat de 6 ore 'iti dai seama ,o viata de om!

Si vin acasa sa mai bag un scandal cu ai mei , astia multi . Concluzia : Mama clar a tras concluzia : 'Mama, te certi cu toata lumea si zici ca nu ti-e bine acasa, ca nu mai vrei sa stai acasa, asta ti-a intrat in subconstient , ca un viermisor!' Am o mama desteapta, ce s-a prins ea!

Asa da zi.... de zile mari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu