joi, 19 februarie 2009

Fidelitatea= Prostie Universala

Chiar asa...E cea mai mare prostie sa devi fidel cuiva .Nu sunt rea ,eu am fost proasta! Deci e proprie experienta. Pai de ce sa fiu eu altfel fata de el,pentru ca probabil va aprecia? "La draq!", mi-am spus acum 2 zile,aha, la draq.Nu merita nene nimeni nimic mai mult decat propria persoana! Am fost atat de apreciata pana cand am fost uitata.Caterinca mare, nu gluma.
Dar fidelitatea mea nu a inceput cu "asta mic", nu,nu. Si celorlati tot "fidea" le-am fost si tot nu m-am invatat minte.
Mai tin minte, inca, nu stiu pana cand,lol, ca i-am fost fildela fostului meu prieten si cand am fost despartit 6 luni,deci ce inseamna fidelitatea?
Mi-am propus,asa zic de fiecare data, ca de acum incolo sa nu mai am cui sa fiu fidela, asta pentru ca n-am cu cine , n-am cu cine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu