sâmbătă, 28 februarie 2009

Welcome back (vorba frantzuzului)


Bine ca v-am mai regasit. Sau cel putin asa sper..:D S-au intamplat atatea zilele astea ca nu stiu cu ce sa incep. Ideea generala e ca a fost caterinca generala... Mi-am adus aminte: NE-A URMARIT M..a Romana! Unde? In Costinesti sat si statiune! De ce? DEGEABA! S-au poate s-a indragostit vreun gabor ,subit asea! Mai nou nu mai ai voie nici pe jos , nici cu masina prin Costinesti. Pe jos se ia garda de tine, in masina se tine dupa tine! O sa-mi cumpar cal! Ce viata frumoasa! M-am tuns! Foarte frumoasa e fata acum, nu ca nu ar fii fost si inainte! :)) Simt eu asa ca ma iubeste cineva! Dar nu prost sa zica, arata pisi , arata! :D Delirez in continuare pe piese rap! Am ascultat Salam! Incorect. Am mancat salam! :)) Pregatiri mari se fac acum! Mergem la concert la Alexandru Ionut Velea!:D In rest batem covoare si prietenului meu nu-i spun ca suntem impreuna ca poate nu e de acord! :)) Pace si liniste! ( ca galagie e oricum)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu