joi, 19 februarie 2009

Nervii duc la ...Nimic!


M-am enervat in ultimul timp...la maximum! Si ce "mai m-am " enervat."Nerv" mi se putea pune porecla,numele la botez sau in orice alta imprejurare. Si vine intrebarea aia stupida (app am o cunostinta stupida,stupida rau) :"de ce?" Pentru ca m-am enervat, de aia am fost nervoasa! Si chiar asa , m-am enervat eu sau m-au enervat altii,altele ori "altcevaurile"?
M-am enervat eu pentru ca sunt genul de persoana tembela care nu suporta minciunile gratuite, prostia nemasurata , fitele degeaba , mancatoriile de anus, nesimtirea infinita,ETC.

Nu sunt eu perfecta, poate nici perfectionista, dar de ce sa te caci pe tine fara sa ai nici cel mai mic simptom de surplus al continulului din intestine? De ce nene? Ca asa crezi ca devii cineva in fata mea,in fata altora, in fata Universului? Sti ce?putin ii pasa lui Venus. Nu te da mare in fara unui Mare...

Si iata cum am inceput sa ma umplu eu de bubite(pe sistem...NERVOS,exact) , cum mi se exfoliaza mie unghiile(pe acelasi sistem), cum imi cade parul (acelasi sistem incaodata) si cum am inceput sa-mi pierd calmitatea,rabdarea, cumpatul si intelegerea fata de mediu inconjurator din cauza celor mai sus amintiti...
Gen: Ce vina are mama ca eu m-am enervat pe un "bivol" la facultate?( cel mult ma-sa e devina ca a facut prostia de al aduce pe lumea asta)...

Indiferenta e solutia...sa-i lasam in prostia(smecheria) lor pe umbrele societatii( au umbre mari, nu gluma) si asa ne vedem de treburile noastre importate (chiar daca nu mai pentru noi sunt importante), de oameni normali ce trec din stare in stare fara sa-i afecteze pe cei din jur! ( Numai puroiul afecteaza).

Apropo...m-am facut mai dura decat poti sa crezi si cresc , vei mai putea ajunge la mine dupa ce escaladezi Zidul Chinezesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu